دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 183672
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
حال نداررررم...

سلام.

اصلا امروز حال ندارم واستون بشینم بنویسم.مقداری اعصابه محترمم بهم ریخته.یعنی اینطور نبودم هان! تا عصر میخواستم کلی هم براتون از اینور اونور چیز تعریف کنم و باهم بخندیم.اما یکی با حرفاش حالمو گرفت.اصلا تقصیر خودمه...سنگدلی هم چیز بسیار بسیار عالی میباشد،باید یاد بگیرم.

سرحرفم با اونه که منو ناراحت کرد،شما این تیکه رو نخونید:

انتظار این طرز رفتار و حرف زدن رو اون هم بعد از اینهمه که سعی کردم شاد باشی رو ازت نذاشتم.بدجور ناراحتم کردی.خیلی خیلی خیلی ناراحتم ازت.دلمو شکوندی،حالا برو واسه خودت حال کن.

خوب ببخشید دوستان معطلتون گذاشتم.داشتم میگفتم...چی داشتم میگفتم؟...آهان!اصلا قرار نبود چیزی بگم.پس براتون یکی دوتا طنز میذارم.من ناراحتم شماکه گناهی ندارین.پس برین ببینین...

تا حالا دقت کردین در یخچال ارتباط مستقیم با حال و روحیه آدم داره؟
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی
وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی
وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی
داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی
...
وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی! و
اَصَن باز کردن الکی در یخچال یه حالی میده

 

فکر کنم بچگیامون هممون اینو تجربه کردیم

 

 

گروه اینترنتی میشی گروپــــ 

خوب دیگه بسه برای امروزتون.من کم نوشتم اما شماها خیلی نظر بذارین




یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, توسط sogand